منتدى الشباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الشباب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب ( شي ممتع ) ولكن!!

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
islam mousa

islam mousa

الحب ( شي ممتع ) ولكن!! Empty
مُساهمةموضوع: الحب ( شي ممتع ) ولكن!!   الحب ( شي ممتع ) ولكن!! Icon_minitimeالسبت مايو 26, 2007 4:39 pm

[]ده اول موضوعي في المنتدي وحبيت ابتدي بالموضوع ده بالذان لانه يعتبر معظم الشباب عايشين فيه دي الوقتي قليل من القله حاليا مبيحبش ومش عايش قصة حبوب مع محبوبته فالان في العالم كله ياتي الشاب او الشابه في سن معين وتحديدا في السادسة عشر من عمره ويبدأ يبحث عن قصة حب بعيشيها مع فتاه ونفس الكلام مع الفتيات يبدؤن يحلموا بفتي الاحلام وتبدأ التغيرات في تصرفات الشخص فيبدأ ينظر الي مظهره العام ويحاول ان يظهر نفسه بأحسن صوره حتي يعجب من يحبها ونفس الكلام للفتيات فتبدأ تظهر مظهرها بافضل حال والاسلوب الرقيق في الكلام حتي تعجب فتي احلامها وايضا تتغير تصرفات كل منهم مثل السرحان باستمرار وسماع الاغاني العاطفيه والنسيان وده اكبر المشاكل الي بتواجه الانسان وعندما تبدأ مرحلة الكلام بينهم تبدأ المشاكل فهو يريدها الا تكلم حد غيره وهي الاخري لا تريده ان يكلم حد غيرها وتبدأ مرحلة الغيره الي تسبب اكبر المشاكل الي توصل الي مرحلة الانفصال فلابد ان يكون الشخصين متوافقين مع بعض مثل ان يسمع كل منهم رأي الاخر والتشاور في الموضوعات المهمه فمعظم الشاب لديهم افكار خاطئه مثل عندما يقول كلمه فلازم تنفذ حتي لو كانت غلط وهذا يسبب مشاكل بينهم فعلي الشباب ان يتشاورا مع بعض في كل الامور ......................
......... فمثلا انا عيشت قصة حب تعتبر اجمل لحظات حياتي عشيتها في هذه الايام فانا كنت انتظر الايام الي اراها فيه بفارغ الصبر وكان بيننا الاحترام والتشاور في الموضوعات وقليلا مختلفنا في موضوع ما ولا عمرنا جرحنا بعض بكلام مش كويس فأنا كنت اتمني ومازلت اتمني انا تكون معاي ولكن قدرالله فرق بينا فمنذ انا تركتها وانا اعاني ومازلت ولا اعرف كيف انساها وعندما اقول لاي شخص ما اني نسيتها فانا بكذب عليه وبكذب علي روحي فهي في عقلي وقلبي طوال الفتره الي فاتت وارجع وققول ممكن الايام تنسيني ولكن كل يوم يزداد حبي ليها عن الاول وكثرا متأتي لي في احلامي بأبتسمتها الجميله ووجها الحسن وصوتها الرقيق وعينها الي كلما نظرت الي السماء اراهما ولا اعرف هي مازالت تحبني ولا الايام نستها وبدعي لله انا تكون هي من نصيبي .
ادعو من الله انا يوفقها في حياته القادمه حتي لو كانت مع انسان اخر غيري وانا يجعلها اكثر سعاده ...
[/color
][/size][/center]
الحب ( شي ممتع ) ولكن!! 97035556

الحب ( شي ممتع ) ولكن!! 34689008
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: الحب ( شي ممتع ) ولكن!!   الحب ( شي ممتع ) ولكن!! Icon_minitimeالسبت مايو 26, 2007 5:03 pm

كلامك جميل جدا يا اسلام وان شاء الله هاتكون من نصيبك وربنا معاك
وياريت نشوف مواضيع احلى واحلى

مدير المنتدى / طارق حافظ
https://young.ahlamontada.net
soma

soma

مُساهمةموضوع: رد: الحب ( شي ممتع ) ولكن!!   الحب ( شي ممتع ) ولكن!! Icon_minitimeالسبت مايو 26, 2007 5:06 pm

شكرا كتير الك على هالموضوع وان شاء الله بنشوف منك مواضيع عن الحب اكتر واكتر وان شاء الله هي تكون من نصيبك

الحب ( شي ممتع ) ولكن!! 26062040
mo0on light

mo0on light

مُساهمةموضوع: رد: الحب ( شي ممتع ) ولكن!!   الحب ( شي ممتع ) ولكن!! Icon_minitimeالسبت مايو 26, 2007 5:32 pm

ميرسى ليك كتيرررررررررررررر يا اسلام عن الكلام الجميل دة وانا معاك فى كلامك بردو ان بتحصل خلافات كتيررررررررررررررررررة جدا وانا مجربة زى ما انت جربت بس الفرق ان انت مخك كبير ويااااااااااااااااااااااااارب يا اسلام تكون من نصيبك وانا بدعيلك والله يا بنى انها تكون من نصيبك حبيبت قلبى الى انت بتحبها منتظرين المزيد يا جميل ميرسى يا سمسم
islam mousa

islam mousa

مُساهمةموضوع: رد: الحب ( شي ممتع ) ولكن!!   الحب ( شي ممتع ) ولكن!! Icon_minitimeالسبت مايو 26, 2007 6:14 pm

شكرا ياروقه ويارب يسمع من بؤك ربنا

الحب ( شي ممتع ) ولكن!! 97035556
samora

samora

مُساهمةموضوع: رد: الحب ( شي ممتع ) ولكن!!   الحب ( شي ممتع ) ولكن!! Icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2007 8:50 pm

كلام جميل جداااً ميرررسي على الموضوع الجميل دة يا اسلام

ان شاء الله هتكون من نصيبك ومحدش عارف الزمن مخبى اية ويااااارب تفرح كل اتنين بيحبوا بعض ويقربهم من بعض

الحب جميل وبيسعدنا على الاستمارا فى الحياة ربنا يسعدك يا اسلام ياااارب

ويا سيدى حبنى انابس فكر بس هههههههههههههههههههههههه
ماشى هستنى انا بقى ردك

الحب ( شي ممتع ) ولكن!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-