منتدى الشباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الشباب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كرسى الاعتراف

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mo0on light

mo0on light

كرسى الاعتراف Empty
مُساهمةموضوع: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف Icon_minitimeالأحد مايو 27, 2007 9:13 am

لعبة (( كرسي الاعتراف ))
وصف اللعبة

وهاللعبة عبارة عن !!
نختارعضوة.. واهو آنا رح اختارها
وتقعد على هالكرسي اسبوع !!
والاعضاء يوجوهون لها الاسئلة .
هناا يجي دوركم .. احرجوها بالاسئلة !
وخلوها تعترف !
ويحق للعضو ه تسأل العضوه الي على كرسي الاعتراف.. خمسة اسئلة !!

لا اكثر ..

ومن عضوهـ لعضوهـ ثانيه !!

نستضيفها ..

ارجوا انها تنال على اعجابكم وستحسانكم ..

كرسى الاعتراف 15017084
soma

soma

كرسى الاعتراف Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف Icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2007 12:55 am

شكرا الك يا MoOon light كتير حلوة هاللعبة يلا نلعبها بس بلاش نحرج بعضنا ونفضح حالنا
خلي الاسئلة تكون عادية ما فيها احراج ويلا نلعبها امورات.....

كرسى الاعتراف 91762913

كرسى الاعتراف 35711131
mo0on light

mo0on light

كرسى الاعتراف Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف Icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2007 11:09 am

امال تبقى اسأله ازاى من غير احراج دا هى اللعبة مبنية على كدة هى بردو مش هبقى اسألة محرجة اوى علشان خطرك سوما ماشى يا ستى يالا انبسطى بقى

وانا راح ابدأ بيكى بــــــ 5 اسأله اهو

1- عمرك عملتى حاجة وندمتى عليها وتحبى تتنزلى عن شئ مقابل الى قدامك عاوزها او حتى مجرد انوا يفكر انوا عاوزها ؟

2- امتى بتكونى قلقانة ومن اية بتبقى قلقانة وعشان اية؟

3- بتحبى تزعلى حد منك وتقدمى تضحيات ملهاش حدود من غير مقابل ولا حتى تستنظرية من حد ؟

4- امتى اول مرة حبيتى فيها وحبتية لية وعشان اية؟

5- لو اتصدمتى فى حد بتعملى اية وبتزعلى جامد علية ولا لاء؟

أظن ان اسألتى مش محرجة ولا حاجة مش كدة ولا اية انا سيبالك مطلق الحرية فى الرد على الاسأله دى وميرسى ليكى كتيرررررررر على مرورك

كرسى الاعتراف 49171661

كرسى الاعتراف 15017084
soma

soma

كرسى الاعتراف Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف Icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2007 12:22 pm

اسئلتك منيحة وانا راح اجاوب عليهن

السؤال الاول انا عمري ما ندمت على اي اشي لانه الندم ما بيفيدنا بشي
وانتي بتعرفي انه الحياة مدرسة وكل واحد بيتعلم من غلطه مش يندم عليها
واذا كان هالشي اللي بده اياه الشخص بقدر اتنازل عنه بتنازل عنه
لانه انا بهمني سعادة غيري عن سعادتي......

السؤال التاني انا ببقى قلقانة اذا زاد وزني كيلو او اتنين كيلو
وبكون بدي احرم حالي من الاكل عشان اخسهم Very Happy Very Happy ببقى متل المجنونة ههههههههههههه

السؤال التالت انا ما بحب ازعل حدا مني وبهمني سعادة غيري عن سعادتي
بس مش اي حدا بس للي بحبهم بحرم حالي عشان غيري وما بنتظر مقابل من حدا الا ابتسامة حلوة منهم

السؤال الرابع انا حبيت يوم ما قلبي دق وارتاح للشخص اللي بحبه و حسيت يومها اني اتخلقت من جديد وانا حبيته على صدقه وصراحته والتوافق الفكري اللي بينا

السؤال الخامس انا من النوع اللي بيزعل كتيررررر وبيتضايق بعصب
وبعدين بسامح الشخص لما اهدى شوية وبس بحتفظ بقلبي كل الزعل والهم بس مش بسامحه على طول
لما انرفزه طبعا ...... Very Happy

ويا ريت انتي تجاوبي على الاسئلة اللي انتي سألتيهم......

كرسى الاعتراف 37813366
mo0on light

mo0on light

كرسى الاعتراف Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف Icon_minitimeالثلاثاء مايو 29, 2007 11:54 am

راح اجوابك على الاسألة دى يا سوما

السؤال الاول : هو انا سعات بندم على شئ عملتة وزعل حد منى او مش ندم يعنى ازعل اوى جدااااااا وكمان انا بتنازل عن اى شئ مقابل الى قدامى يكون سعيد واشوف انوا فرحان بيها انا ببقى فرحانة ومبسوطة جدا...

السؤال التانى : انا ببقى قلقانة من لالما اكون خاشة امتحان او حاجة ببقى قلقانة جدا وكمان بقلق لما يحصل حاجة تخلينى ابقى قلقانة هليها

الشؤال التالت : انا مش بحب حد يزعل منى خالص ولا بستحمل الهوا علية ولو بيبقى فى حد زعلان منى ببقى انا كمان زعلانة جدا ومضايقة وممكن اعمل اى حاجة علشان ارضية واى تضحية اعملها فى سيبل انوا مش يزعل منى بمناسبة اى تضحية اعملها دى للى بحبهم جداااااااااااااا ومش بستحمل عليهم الهوا الطاير وكذالك اى حد تانى بردو لو زعل منى مش بطيق نفسى خالص وببقى زعلانة من نفسى اوى انوا زعلان منى

السؤال الرابع : انا حبيت يوم ما بردو قلبى دق وقالى هو دا الشخص الى انتى هتحبية وحبيتة عشان لقيتة راجل قدامى وفى كل المواصفات الى انا عاوزاهاوالحب زى القدر يعمى البصر بيجى كدة على فجأة من غير مانحس بية ويخش على طول على قلبك من غير استأذان

السؤال الخامس : السؤال الخامس دة بقى انا عاملة زيك فية يعنى انا مش بصدم لاء انا بس بضايق جدا وببقى قاعدة نفسيتى تعبانة وزعلانة جدا بس بصفى بسرعة جدا مجرد انوا يجى ويصلحنى حتى لو هو كان عامل فية اية انا من النوع الى بسامح بسرعة جداااا بس ببقى فاكرة هو عمل فية وشيلاه فى قلبى وساكتة ومش ببين بس المشكلة انوا بيبان علية على شكلى انى متغيرة بس انا بحاول اقنع نفسى ان انا اكون صفيت تمام من نحيتوا بس بردو ببقى شايلة فى قلبى

وانا جوبت اهو يا وسوما ويارب اجابتى تكون عجبتك

ميرسى ليكى على مرورك وعلى اجاتك على الاسألة يا جميل I love you I love you

كرسى الاعتراف 49171661

كرسى الاعتراف 15017084
soma

soma

كرسى الاعتراف Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف Icon_minitimeالثلاثاء مايو 29, 2007 2:06 pm

شكرا كتير على جواباتك ياا MOON LIGHT تحياتي الك....

كرسى الاعتراف 15834184

كرسى الاعتراف
صفحة 1 من اصل 1